cauta in site

Cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in iulie 2018

NN Asigurari de Viata, GROUPAMA Asigurari si ASIROM Vienna Insurance Group se afla pe podium in ceea ce priveste "Topul asiguratorilor de pe Facebook" in luna iulie a acestui an, arata clasamentul lunar al celor mai vizibile branduri din industria asigurarilor, citat de portalul IQads.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.

Topul este realizat din punctul de vedere al activitatii fanilor din aceasta retea de socializare. Astfel, conform ZeList, "Facebook top players" reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice -calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate.

Conform clasamentului, NN Asigurari de Viata a inregistrat 19.962 de interactiuni in luna iulie, fiind urmata de GROUPAMA Asigurari - 12.740 de interactiuni, ASIROM VIG - 10.945 de interactiuni.

Locul patru a fost ocupat de MILLENIUM Insurance Broker - MIB, cu 10.930 de interactiuni, iar pe locul al cincilea s-a aflat, in iulie, METROPOLITAN Life - 7.946 de interactiuni.



In ceea ce priveste "vizibilitatea online" a asigurarilor in ansamblu, raportul indica faptul ca aceasta categorie a inregistrat, in iulie 2018, un total de 2.043 de aparitii (in crestere cu 21,8%), impartite intre presa online (1.577 de aparitii, +32,2% fata de luna precedenta), bloguri si forumuri (95 aparitii, -5%) si retele sociale (371 de aparitii, -3,4%).



In topul expresiilor din asigurari (indicator definit drept defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categoria "asigurari" a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte), in iulie 2018, OMNIASIG VIG a ocupat primul loc, cu 264 de aparitii in 120 de surse si un viewership de 393.953.

Topul este completat cu ASIROM VIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, GROUPAMA Asigurari si METROPOLITAN Life, conform IQads.